dissabte, 12 de juliol del 2008

Obres de Salvador Sunet Pahissa: Cartells Orfeó



Com deia al comentari anterior, el meu Pare va estar molt lligat a l'Orfeó de Sants amb les tasques de Secretari.
També va col.laborar amb la seva obra, ja que va fer uns quants cartells d'activitats que es feien a l'Orfeó.

D'aquest cartells, només he pogut
localitzar dos: un el tenim a casa i l'altre el vaig localitzar al "Arxiu Municipal del Districte de Sants/Montjuic".
Aquest arxiu esta a la Plaça Bonet i Muixí de Sants ( antiga Plaça Màlaga)i tenen recollits documents de les entitats del Barri.

Això ho vaig descobrir, ja que el meu Pare li va comentar a la meva Germana Anna, que havia donat alguns cartells al Arxiu.

He d'agrair al personal de l'Arxiu, que em va deixar fer una fotografia del únic cartell que vaig trobar: Carnestoltes del 1977.

Salut.