dimecres, 30 de juliol del 2008

Obra de Salvador Sunet Urgellès: Retol Destil.leria

Aquest es un dels quadres que més recordo del meu Avi. El teníem a la cruïlla de la carretera de Cornellà ( Direcció Sant Boi) i la carretera de Sant Joan Despí.

Quan em vaig casar, vaig anar a viure per aquella zona i sovint veia el retol.

Era una especie de fàbrica, però sempre la havia vist tancada.

Finalment, en aquesta localització varen construir el Centre Comercial Llobregat i suposem que van destruir el quadre.

Gràcies al llibre de Enric Satué, he pogut recuperar aquest record.
Salut

2 comentaris:

Ventura ha dit...

El cartell ceràmic correspon a la antiga destil·leria d'Esteve Estrada. Fou fundada al 1887 i tenia com a productes reconeguts l'Anisado Refinado i el Rom "Diplomàtico". Al cantò del revolt negre hi tenien l'entrada a la tenda on es venia a orri. Va tancar després de les riuades del 71.
A mi també em porta grats records.
Ventura Leris

Anònim ha dit...

Jo investigaria on és perquè dubto molt que el destruïssin. Ara, que qui el té igual no vol que se sàpiga. Però si demanes quina va ser la constructora del centre comercial, igual te'n poden dir res. Salutacions.