dimecres, 30 de juliol de 2008

Obra de Salvador Sunet Urgellès: Retol Destil.leria

Aquest es un dels quadres que més recordo del meu Avi. El teníem a la cruïlla de la carretera de Cornellà ( Direcció Sant Boi) i la carretera de Sant Joan Despí.

Quan em vaig casar, vaig anar a viure per aquella zona i sovint veia el retol.

Era una especie de fàbrica, però sempre la havia vist tancada.

Finalment, en aquesta localització varen construir el Centre Comercial Llobregat i suposem que van destruir el quadre.

Gràcies al llibre de Enric Satué, he pogut recuperar aquest record.
Salut

1 comentari:

Ventura ha dit...

El cartell ceràmic correspon a la antiga destil·leria d'Esteve Estrada. Fou fundada al 1887 i tenia com a productes reconeguts l'Anisado Refinado i el Rom "Diplomàtico". Al cantò del revolt negre hi tenien l'entrada a la tenda on es venia a orri. Va tancar després de les riuades del 71.
A mi també em porta grats records.
Ventura Leris