dimarts, 8 de desembre del 2009

Obra de S.Sunet Urgellès: Retrat Tiet Jaume

Aquí el tenim!!! aquest és un dels quadres que en tinc un record més viu... potser per que el vaig veure durant molts anys penjat al saló de casa, o potser per que té una càrrega emocional molt forta...

És un retrat pòstum del meu Tiet Jaume, que va fer l'Avi quan el Tiet va morir a la Guerra Civil...

Anteriorment, l'Avi ja havia fet la làpida de la seva tomba al cementiri de Vila-Rodona (post del 24 de juny del 2008).

Aquest quadre el vam haver de retirar i guardar, ja que el marc estava en mal estat. Dels detalls florals, vàrem fer dos quadres, que tenim la Carme i jo (el meu publicat en el post del 24 de setembre del 2009).

Salut, Jaume

Fotografies: Laia Montserrat Sunet i Anna Sunet Espinar

1 comentari:

Jordi Cirach ha dit...

Realment interessant! Per cert, ja t'hem posat en blogs recomanats a "L'imperdible", espero que t'interessin les meves recomanacions!

Ens llegim/parlem!

L'imperdible de ℓ'Àηimα