dissabte, 19 de desembre del 2009

Obra Salvador Sunet Urgellès: Sant Josep


Anem fent memòria... La meva Germana Carme em va comentar ja fa uns dies que un cop que va anar al teatre del Centre Parroquial de Sarrià, havia vist un quadre de l'Avi...
Doncs tornem a començar, buscar dades e imatges per tot arreu fins que finalment vaig trobar una adreça de correu electrònic del centre. Vaig enviar un correu per preguntar per el quadre i al dia següent vaig rebre resposta de la Presidenta del Centre, Montserrat Morera, que molt amablement m'indicava que si que tenien una imatge de Sant Josep ( Patró del Centre Parroquial) feta per l'Avi.

En el mail em comentaven que podia anar quan volgués a fer les fotografies. Ells havien publicat unes fotografies del quadre en el últim número de la revista del Centre (tardor de 2009). També em donava el contacte del responsable de la història i l'arxiu del Centre, en Llorenç Codern, per quedar d'acord.
Dit i fet, el passat divendres vaig anar al centre i vaig veure el quadre de Sant Josep (Patró de la Parròquia). Es troba en un racó del Pati, i el quadre està en bon estat, encara que han de reformar la paret, que porta uns gravats de quan, segurament, es va fer el quadre a l'any 1943.

Agrair a tota la Junta directiva del Centre i al Sr. Codern el temps i la dedicació i també el que hagin cuidat i segueixin cuidant aquest quadre de l'Avi.


Salut, Jaume


1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola Jaume!
Sóc en Llorenç Codern, del Centre Parroquial de Sarrià. T'agreixo les amables paraules que ens dediques i et faig una petita observació: el patró de la parròquia de Sarrià és Sant Vicenç. Sant Josep és el patró del Centre, per allò que és patró dels treballdors, pels quals es creà el Centre. I per això el quadre del teu avi.
Felicitats pel bloc i bons any!
Llorenç