diumenge, 22 de novembre del 2009

Obra de S.Sunet Pahissa: Ermita Bruguès (II)

El que no es trobi a internet...

Quan tinc una mica de temps lliure, em poso a buscar per internet fotografies de quadres de rajola per veure si trobo alguna de l'Avi o del Pare.

Hi ha moltíssimes fotografies a Flickr i a Picasa, i em passo hores mirant i mirant...

Avui, he trobat a Flickr, un àlbum amb fotos de quadres de rajola, però cap familiar. De totes maneres, he contactat amb l'autor per demanar-li que si en troba alguna, m'ho faci saber...

Doncs la resposta ha estat molt ràpida. He rebut una fotografia del quadre de l'Ermita de Burguès, però a la façana de l'Ermita i que és el mateix quadre que vaig publicar al juliol del 2007.

La qualitat de la fotografia és molt bona i molt més actual que la que vaig publicar.

Una abraçada molt especial a l'autor de la fotografia!!!

http://www.flickr.com/photos/11299883@N08/4125441506/

Salut, Jaume