dijous, 28 d’agost del 2008

Obra de Salvador Sunet Urgellès: Parada Mercat de Sants

Una de les obres que sempre he tingut més present i que veia casi cada dia quan era petit, eren les parets decorades de la parada familiar de Polleria que teníem en el Mercat de Sants ( la nº 25).

Aquesta parada era de la meva àvia i el meu Avi va decorar totes les parets amb quadres amb motius de Granja ( galls i gallines) i tot amb unes sanefes a joc.

El negoci el va continuar portant la meva Mare fins a principis del 90, que vàrem vendre el negoci.
Llastimosament, la gent que va comprar la parada, va fer reformes i no es conserva res dels quadres originals.

Només os puc mostrar un parell de fotografies que hem trobat, en les que podeu veure la meva Mare i la meva germana Anna. En el fons de les fotografies, podeu apreciar els quadres i sanefes de ceràmica.

Salut.

1 comentari:

Anònim ha dit...

És una pena que l'obre de l'avi no fos conservada com es mereixia però per sort tenim aquestes dues fotografies representatives, on a més surten dues grans dones!. Gràcies per fer aquest blog.Petonets.