dissabte, 2 d’agost del 2008

Obra de Salvador Sunet Urgellès: Cava Rigol

Intentant localitzar informació per internet de les obres de la família, vaig trobar un document que parlava dels pòsters publicitaris en el món del cava: "Cartells i Publicitat del Cava: 1898 - 1936 de Lluís Eroles".

En aquest document (PDF d'una fotocopia, per lo que la qualitat no era massa bona), apareixien dos quadres de rajola vidriada de la col.lecció particular del Sr. Joan Raventós Torras. Uns dels quadres, era del Cava Rigol i era molt semblant al que havia fet l'Avi a Bellver.

Vaig contactar amb el Sr. Raventós i molt amablement em va deixar que veies la seva col.lecció, i en concret, els dos quadres de rajola.

Un d'ells anava signat per una companyia de València, però el de Cava Rigol, no portava cap signatura. Després de veure'l i comparar-lo amb el de Bellver, hem arribat a la conclusió que sembla fet per l'Avi.

Per aquest motiu, i amb el permís del Sr. Raventós,he decidit publicar-lo.

Per cert,el Sr. Raventós em va comentar que coneixia els quadres de Bellver, i que ell sabia que havien reformat la façana i havien conservat els dos quadres. Això em va alegrar molt i espero poder averiguar-ho i, si es així, publicar-ho amb el nou format.

Salut.