dissabte, 6 de juliol del 2013

Obra de Salvador Sunet Urgellès: Majòlica Quixot (I): "Don Quijote y Sancho Panza"

Potser una de les obres més importants de la carrera del meu Avi i Pare, va ser el quadre de tres-centes rajoles de la Processó del Corpus per el "Mesón de les golosinas". http://jaumesunet.blogspot.com.es/2010/08/obra-de-ssunet-urgelles-processio-del.html

Com ja vaig comentar al bloc, la relació amb la família Agell, propietària del Mesón, i el meu Avi, va ser molt estreta, ja que disposaven de bastants quadres al seu Mesón, ja publicats en diferents entrades del Bloc (Agost i setembre del 2010).

Des de aleshores, ens restava poder mostrar-vos una sèrie de Majòliques dedicades al Quixot, però que no estaven disponibles en aquell moment. Doncs bé en Miquel Agell , tal com em va prometre, em va fer arribar les imatges d'aquesta sèrie i que ara os presentaré.


Curiosament, d'aquesta sèrie, vaig trobar un quadre que tenia l'amic de l'Avi en Josep Ferrer al seu domicili.
http://jaumesunet.blogspot.com.es/2009/07/obra-de-salvador-sunet-urgelles-el.html

La primera és, com no, el dos principals personatges.

Gràcies, Miquel!!!

Salut,