dissabte, 14 de febrer del 2009

Obra de Salvador Sunet Urgellès: Retrat Besavi


Ja feia dies que m'havien comentat que en el pis de la cosina del meu Pare, la Maria Sunet, hi havia un quadre de l'Avi. Vaig haver de localitzar el seu germà, en Jordi Sunet, per poder anar i fer-hi una fotografia.


No sabia quin quadre seria, però la meva sorpresa va ser que el quadre era del meu Besavi, en Joan Sunet Escofet amb el mateix format que el quadre que vaig publicar el passat 29 de Gener, el quadre que l'Avi havia fet de la seva Mare, la Mundeta urgellès i que està a Vilanova.

Aquest quadre també és una dedicatòria de la família al Besavi .


Com a curiositat, el quadre es troba al mateix indret on en el seu dia el meu Avi hi va tenir el Taller de ceràmica, que ara és un edifici de pisos particulars...


Agrair a en Jordi Sunet i la seva filla la Sílvia Sunet el temps dedicat per poder fer les fotografies.

Salut.