dilluns, 15 de setembre del 2008

Obra de Salvador Sunet Urgellès: Mare de Déu de Montserrat (Camprodon)

L'altre dia a casa de la Mare, vaig trobar una fotografia d'un quadre de l'Avi. Era una fotografia feta per el Pare, d'una excursió que varem fer l'any 1974 a Camprodon. Per sort, el Pare va posar el lloc on es pot trobar el quadre: Plaça del Ajuntament de Camprodon.

No vaig publicar aquella fotografia, ja que estava feta amb una "Polaroid" de L'época ( per lo que la qualitat no era bona)i a més a més, al trobar-se el quadre en una façana a una alçada d'un segon pis, no es veia massa bé.

Cap problema,com sempre, vaig buscar qui em podia ajudar. No va ser difícil, ja que a la feina vaig trobar dos companys que van a Camprodon, la Pia Gras i en Sebastián Sastre. Tots dos es van oferir a fer-me les fotografies i, passat les vacances, me les han fet arribar .GRÀCIES!!!.


Publico el detall del quadre i l'edifici on trobar-lo, ja sabeu, a la plaça del Ajuntament de Camprodon.

Salut.