dissabte, 11 de febrer del 2017

Catàleg Botiga S.Sunet Urgellès

Bon dia! Com que avui és un dia especial... faré una excepció i "saltarem" les obres del Municipi de Sant Cugat per publicar una de les coses més curioses i especials que he trobat, gràcies als meus "col·laboradors"...

En Jorge Mariscal de Santoña, que ja em va enviar un quadre de Santa Ana a Cantàbria (Post del 20/3/10) em va enviar un missatge en el qual em deia que havia trobat en una web de venda de productes de col·lecció (todocolección.com) un catàleg de la botiga de l'Avi! No m'ho podia creure, tan poca informació que tinc de la botiga i de sobte, un catàleg! Naturalment, em vaig fer amb ell...




Moltíssimes sorpreses em vaig trobar... tres quadres que encara no he trobat... Un plafó de "propaganda" del que es feia al taller... Sembla que els quadres els tenien numerats i per tipus...(A.A., S.S.) i amb la primera adreça del taller (C/ 4 Sans) i imprès amb tampó l'adreça actualitzada 8 Arizala 68-70).

Certament molt curiós i sorprenent... "Motivos decorativos para cuartos de baño" " Nuevo procedimiento patentado de gran eficacia apropósito de la intemperia", i d'altres...

Per mi, tot un tresor...

Salut!