diumenge, 24 d’agost del 2014

Obra de Salvador Sunet Urgellès: Sant Jordi, Canet de Mar


Ara fa gairebé un any, en Sergi Tort, del que vaig publicar diferents obres que té a casa seva (post del 7/10/13 i del 1/11/13), em va enviar un mail amb una nova troballa: un quadre de l'Avi, a Canet de Mar.

Segons em comentava, en un bar de la rambla de Canet, el Mar Blau, en un pati interior tenien un Sant Jordi amb la signatura de l'Avi. Em va enviar una fotografia molt bona, però al tenir-ho a prop, vaig decidir que volia veure-ho en persona.

Com sempre, el temps passa volant i sempre hi ha alguna cosa a fer fins que, ara fa uns pocs dies, vaig poder anar al Bar- Restaurant Mar Blau de Canet a veure el quadre. Gràcies a un conegut que viu a prop, em van presentar a un dels fills de la propietària, en Nando

En Nando em va explicar que la seva família va comprar aquesta casa (ara transformada en Hostal i Bar-Restaurant) fa uns quants anys. La casa era de la família Mainou, coneguda per les seves empreses tèxtils. Segons sabia, la casa datava dels anys 30,

Segurament, el quadre ha de ser d'aquesta època, a més que la signatura que porta (les inicials en majúscules) són la que feia l'Avi cap als anys 30.

Us recomano el lloc, molt tranquil per relaxar-se... tot mirant l'obra de l'Avi.

Gràcies a en Sergi, Nando i Juan Ma, per l'ajut per aquesta nova troballa.

Salut, Jaume