dilluns, 13 d’abril del 2009

Obra de S.Sunet Pahissa: Rellotge de Sol a Can Gomar


Aquí teniu una de les obres que més treball li varen portar al Pare, quan treballava per el Sr Vicens. És un rellotge de Sol que es troba a la façana de la Masia Can Gomar de Castelldefels, on ara hi ha la seu del Casal de Cultura de l'ajuntament.

Vaig saber d'aquesta obra, ja que la meva germana Anna, recordava que el meu pare va tenir molta feina al taller de Ceràmiques Vicens, per el tamany de l'obra, que feia que la tingues que fer per parts i anar a un altre lloc a muntar-la sencera.

Com la majoria d'obres que el Pare va fer quan treballava a Ceràmiques Vicens, no la va signar, però sabem del cert que és una obra seva.

Fotografies: José Ramón Cardador i Patricia Canet

1 comentari:

Sylvie ha dit...

Tenia 5 anys quan vaig anar a viure a Castelldefels... vaig passar casi cada dia devant d'aquell rellotge on vaig apendre a mirar l'hora del sol. QUan he vist la imatge m'ha fet un salt el cor..
:-)