dijous, 24 de juliol del 2008

Obres de Salvador Sunet Urgellès: Ceràmiques Pahissa



Quan vaig tenir l'idea de fer servir el blog per mostrar els treballs del meu Avi i del meu Pare, la meva germana Anna, em va comentar que parles amb el fill de la cosina del meu pare, en Josep Galbete Pahissa, ja que ella recordava que a la casa dels seus avis, a Sants, teníem algunes obres del meu avi.

En Josep porta el negoci familiar que varen obrir els seus Avis a l'any 1934, que es una botiga de ceràmica: Ceràmiques Pahissa. Aquesta Botiga la podeu trobar al carrer Llibreteria,18, ben aprop de la plaça Sant Jaume de Barcelona.

Quan vaig contactar amb en Josep, ell em va comentar que em faria arribar fotografies de les obres que tenen a casa i que a més a més, a la botiga tenien alguna obra del Avi.

Tinc fotografies de totes les obres, que aniré mostrant en el Blog.
Aquí os mostro fotografies de la botiga,i en concret el rètol, que es fet del Avi.

Salut

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola. M'agrada molt aquesta idea que has tingut de fer un blog sobre el teu avi i el teu pare. Així es donen a conèixer totes les obres que han fet.
Si trobés alguna cosa més ja t'ho faria arribar.

Salutacions.