dilluns, 7 de juliol del 2008

Articles de Premsa de Salvador Sunet Urgellès

















En els "arxius" familiars ( de les meves germanes Anna i Carme), tenim retalls de premsa que parlen de l'obra del meu avi. Dos d'ells són de l'època del meu Avi i fan referència a obres que s'havien de presentar en breu.


Una d'elles ( de l'any 1910)és la del "Mesón de las Golosinas", de la que parla J.F: Ràfols al Diccionario de Artistas de Catalunya. L'altre ( de l'any 1948), fa referència a un quadre per el carrer Jesús de Sitges ( que estic buscant).

El tercer document és més recent, data del 1999 i és un article d'en Josep Elias Farré a la "Veu de L'Anoia, especial Festa Major". En aquest article parlen d'en Gaspar Camps que, segons l'autor, es el creador de l'imatge del nen de Freixenet. Aquí, l'autor parla del quadre de rajoles d'aquest nen, que va fer el meu avi per Freixenet.



Salut.