dissabte, 21 de novembre del 2020

Quadre de Salvador Sunet Urgellès: Sant Josep, Cerdanyola del Vallès

Bon dia! Un altra obra de l'Avi a Cerdanyola del Vallès. Aquesta, trobada per casualitat quan vaig anar a fer les fotografies del quadre de la façana de l'edifici de "Ca l'Amorós"..., ja que es troba al mateix carrer, en un terreny en venda on hi ha la "Masia Santos".


Al passar per davant de la casa, vaig veure a la façana un Sant Josep, que em va recordar al quadre que hi ha al Centre Parroquial de Sarrià, publicat al bloc el desembre del 2009. Eren molt semblants, per el que no en vaig tenir cap dubte que seria de l'Avi. Al fer la fotografia, vaig poder veure la signatura, que en aquest cas és de les tres inicials. El quadre de Sarrià és dels anys quaranta, per el que potser aquest quadre sigui de la mateixa època.

En ser un terreny en venda, espero que els futurs propietaris, conservin el quadre, ja que és una gran obra!

Salut, Jaume!